Olen nyt ollu melkein viikon jutan dieetillä mikä on saatavilla livin sivujen kautta. Täytyy kyllä ainakin sanoa että turvonneelta olo ei ainenkaan tunnu :D Tänään on ollut aika kovaa päänsärkyä... mut muuten menny ihan jees. Raejuustostakin olen alkanut pitää.. tavoitteena olisi saada mielellään se 5 kiloa pois tai et vähän keventyis olo ainakin... eli suuret ei ole tavoitteet... :) ja näin julkisesti voin myöntää olevani 155cm (ok, oikeesti sen 153cm) ja painoin aloittaessa dieetin 73 kiloa. eli ylipainoa on hiukan.. Mut oon ollu kuitenkin melko tyytyväinen ulkomuotooni enkä sure painoani sen kummemmin.

Jutasta on kyl tullut selkeesti yks henkilö jota ihailen... Niin suurta päättäväisyyttä, kuria... miten ihminen pystyyki olemaan pois herkkujen luota ja saada vartalosta noin timmin... Jos mä en saa herkkuja niin sit ne tulee mun uniin :D eli olen ajatellut et välillä tän dieetin ohella mä kyl herkuttelen.. mut pyrin et se ois noin 10-14päivän välein vaan.... :)

Tässä vielä linkkinä tää mistä löytyy ruokavalio jota noudatan tällä hetkellä... :) Jos joku muukin on kiinnostunut vaikka kokeilemaan. Plussana se etten oo ainekaan kokenut olevan nälkäinen.... 

http://www.livtv.fi/ohjelmat/jutta-ja-superdieetit/ruokavaliot/uutinen/gofatgo-ruokavalio-naisille-jotka-haluavat-polttaa-l%C3%A4ski%C3%A4

 

Jopas, kello onkin sen verran et vois mennä katsomaan kun se jutta ja superdieetit taitaa tulla viimeistä kertaa ;)

Ciao!!